בניית אתרים מעוצבים

בניית אתרים לעסקים

בעידן של היום, כמעט כל עסק מקטן ועד גדול חושב על נוכחות מקסימאלית בעולם הדיגיטלי. אם בעידן הישן עסקים היו מפרסמים את עצמם בעזרת כתבות בטלוויזיה או פרסומות בטלוויזיה ובעיתון. הרי שבעידן בו הכל כך מתקדם של היום הכל קורה בעולם הדיגיטלי. עלויות הפרסום בדיגיטל זולות בהרבה מפרסומים בטלוויזיה או בעיתונים. 

לא רק המחיר, פרסום העסק בדיגיטל גורם ליותר פניות של לקוחות. מפני שהפנייה לקהל ייעד המתעניין בשירות שלכם הוא ממוקד יותר. בניית אתר לעסק היא חובה לכל בעל עסק שרוצה לפרסם את עצמו. אפילו אם לא לפרסום, גם אתר תדמית שיהיה בכרטיסי ביקור, בחשבוניות ובמיילים. אתר משדר רצינות ואמינות, אם יש לכם עסק ואתם רוצים לקחת אותו צעד נוסף קדימה, המשיכו לקרוא את המאמר.

בניית אתר לעסק - למה זה כדאי?

בניית אתרים לעסקים היא המומחיות שלנו. בנינו כל כך הרבה אתרים במהלך השנים לכל סוגי העסקים. מהניסיון שלנו למדנו שאין עסק שבניית אתר יכולה להזיק לו. להיפך נוכחנו לדעת שהאתר שיפר את הסמכות של אותו עסק. והביא לו טראפיק של גולשים שתורגמו ללקוחות משלמים.

לאחר בניית האתר הוא יכול לשמש ככרטיס ביקור תדמיתי. או בנוסף, לשמש כדף נחיתה מפרסומים ברשתות חברתיות או גוגל. פרסום האתר בגוגל לפי מילות מפתח מסוימות יכול להביא פניה של גולשים פוטנציאלים המחפשים את המילים הספציפיות שהוגדרו. מה שמעלה את הרלוונטיות של הפרסום, ובכך מספק פניות איכותיות עם אחוזי סגירה גבוהים!

הרבה שואלים למה כדאי לבנות אתר? הבאנו לכם כמה נקודות:

1) דריכת רגל בדיגיטל – גם אם אתם לא מתכוונים לבנות אסטרטגיית פרסום לאתר שלכם. תמיד טוב שיש אתר ונוכחות דיגיטלית. את האתר תוכלו לפרסם בכרטיסי הביקור של העסק, במסמכים רשמיים ובחותמות מיילים. 

2) פרסום בגוגל – ללא אתר אינטרנט אין אפשרות לבצע פרסום ממיר בגוגל. תוכלו לפרסם את האתר לפי מילות חיפוש ספציפיות לפי תחומי העיסוק שלכם.

3) פרסום ברשתות חברתיות – כידוע, בפרסום בפייסבוק ואינסטגרם ניתן ללחוץ על המודעה ולעבור לאתר, לטופס לידים או לטלפון. מעבר לאתר ממיר שמחמם את הגולש לפני שהוא פונה אליכם. יוצר סוג של חימום הלקוח, וכך הוא מתקשר אליכם אחרי שהוא כבר יודע על השירות ומעוניין לקנות.

סוגי אתרים לעסקים

שמדרים על אתרים לעסקים ישנם 3 סוגי אתרים עיקריים: דף נחיתה, אתר תדמית וחנות דיגיטלית.

איך תדעו במה לבחור? בראש ובראשונה המחיר. בדקו מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע בפיתוח האתר לעסק שלכם. לפי התקציב בחרו.

שלושת סוגי האתרים הקיימים לעסקים:

1)  דף נחיתה – דף נחיתה הוא עמוד אחד בלבד המשלב תוכן, תמונות וטופס השארת פרטים. דף נחיתה יכול לשמש כמוצא מפרסומות גוגל או סושיאל מדיה. התוכן בדף יסביר קצת על העסק ועל שירותיו וישלב תוכן מכירתי אגרסיבי כדי למכור כמה שיותר (זו המטרה בסופו של דבר).

2) אתר תדמית – אתר תדמית הוא אתר בעל לפחות 6 עמודים. אתר תדמית משדר יותר מקצועיות. ויציג את שירותי העסק בדפים נפרדים ועם עמוד בית מעוצב המציג את שירותי העסק ואודות העסק. אתר תדמית נראה סמכותי יותר מדף נחיתה פשוט כי אי אפשר לפספס את ההקשעה של בעל העסק באתר.

3) חנות דיגיטלית – אם אתם עסק פיזי ואתם רוצים להגדיל מכירות חנות אינטרנטית היא בעצם סניף נוסף, ללא שכירות, ללא עובדים וללא שעות פתיחה. החנות תעבוד 24/7. כמובן שלא חייב עסק פיזי, גם אם אתם מוכרים מוצר דיגיטלי או מוצר פיזי מהבית. חנות דיגיטלית היא הדרך להשגת לקוחות פוטנציאלים בעלויות סימליות.

בניית אתר תדמית

אתר תדמית עם 6 עמודים
3500
2,800 חד פעמי
  • אתר תדמית מעוצב
  • מותאם ל- SEO
  • עד 15 תמונות
  • 6 עמודים עם תוכן
  • תעודת SSL
  • לוגו במתנה!
מומלץ

ניהול סושיאל מלא

פייסבוק ואינסטגרם
850
699 חודשי
  • העלאת 8 פוסטים מעוצבים
  • מיתוג העמוד לפי צבע המותג
  • העלאת 8 סטוריז מעוצבים
  • כל פוסט עולה עם תוכן
  • התכנים נכתבים בעזרת קופרייטר
  • מנהל סושיאל אישי!

בניית דף נחיתה

דף נחיתה מכירתי
1800
1,200 חד פעמי
  • דך נחיתה לפי תבנית ייחודית
  • תמונות מעוצבות לפי הברנד
  • עד 15 תמונות
  • טפסי לידים מובנים
  • תעודת SSL
  • לוגו במתנה!

קידום אתרים אורגני

seo ברמה גבוהה
3000
2,500 חודשי
  • אופטימיזציה למנועי החיפוש
  • בניית פרופיל קישורים
  • העלאת פוסטים ועמודים
  • תוסף נגישות
  • חיבור לגוגל סרץ קוסול
  • תוצאות מובטחות!

תנו לנו לחזור אליכם!

השאירו פרטים ותנו לנו את המפתחות לקידום העסק שלכם!

צוות מקצועים ומחירים ללא תחרות!